1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. پرستار زوج سالمند + هزینه استخدام پرستار زوج سالمند
پرستار زوج سالمند

پرستار زوج سالمند + هزینه استخدام پرستار زوج سالمند

آیا با وظایف پرستار زوج سالمند آشنایی دارید؟ همان گونه که مستحضر هستید با افزایش سن، سالمندان دچار ناتوانی و بیماری های متعددی می خواهد شد و نیازمند کمک های فرد دیگر در انجام کار های شخصی خواهند بود.

با توجه به افزایش مشغله های کاری امروزه نگهداری از سالمندان برای اعضای خانواده امکان ‌پذیر نخواهد بود و به همین دلیل می توانند از  افرادی که به عنوان پرستار زوج سالمند در موسسه پرستاری آراد مشغول به کار شده اند کمک بگیرند.

موسسه پرستار آراد با دارا بودن سابقه چندین ساله آماده خدمت رسانی به سالمندان می باشد، خانواده ‌ها می ‌توانند برای نگهداری از زوج سالمند به این موسسه مراجعه کنند.

پرستار زوج سالمند به چه کسی می گویند؟

امروزه خانواده ها می توانند برای نگهداری از سالمندان خود پرستار در منزل استخدام کنند، اگر در خانواده‌ ای زوج سالمند وجود دارد و خانواده ها قصد استخدام پرستار برای هر دوی آنها را دارند، می ‌توانند از پرستار زوج سالمند را انتخاب کنند.

پرستار زوج سالمند فردی است که امور مربوط به انجام زوج را انجام خواهد داد، این فرد در زمینه نگهداری از زوج سالمند اطلاعات لازم را فرا گرفته است، تا به زوجین سالمند خدمت رسانی کند.

ما به شما توصیه می کنیم برای استخدام پرستار زوج سالمند به طور شخصی عمل نکرده و به یک موسسه معتبر که دارای مجوزهای لازم است مراجعه کنید.

هزینه استخدام پرستار زوج سالمند چقدر است؟

هزینه استخدام پرستار زوج سالمند چقدر است؟

خانواده ها با توجه به برنامه زمانی خود پرستار زوج سالمند را در بازه‌ های زمانی ساعتی، روزانه و ۲۴ ساعته را برای مراقبت از زوج سالمند استخدام خواهند کرد، به همین دلیل با توجه به افزایش ساعت کاری هزینه استخدام پرستار زوج سالمند نیز افزایش خواهد یافت.

دیگر موارد تاثیر گذار بر هزینه، میزان توانایی زوج سالمند در انجام امور می باشد به طور مثال پرستار زوج سالمند برای افرادی که توانایی انجام امور روزانه خود را مانند تعویض لباس، استحمام و غذا خوردن را نداشته باشد و مبتلا به بیماری خاصی باشد.

هزینه بیشتری دریافت خواهد کرد. با تمام این تفاسیر هزینه استخدام پرستار زوج سالمند در منزل در مقایسه با هزینه نگهداری از زوج در خانه سالمندان بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود.

وظایف پرستار زوج سالمند چیست؟

پرستار زوج سالمند موظف است برای مراقبت از سالمند علاوه بر حوصله و صبر نسبت به سالمند دارای محبت و دلسوزی باشد و یک رابطه دوستانه و صمیمانه با آنان برقرار کند، تا زوج سالمند در نبود فرزندان خود احساس تنهایی نداشته باشند و محیط خانه برای آنها به یک محیط امن و آرامش بخش تبدیل شود.

اگر هر یک از زوج به دلیل بیماری نیازمند نگهداری خاص هستند، پرستار باید با توجه به آموزش های فرا گرفته امور مربوط به سالمند را انجام دهد.

پرستار زوج سالمند باید در زمان های تعیین شده در منزل سالمندان حضور یابد و به تمام امورات سلامت جسمی، روحی، تغذیه، بهداشتی و انجام امور منزل رسیدگی کند.

رسیدگی پرستار به امور غذایی زوج سالمند

همان طور که مستحضر هستید اکثر غذا ها با ذائقه تمام گروه‌ های سنی سازگار خواهد بود و خوردن آن ها بسیار لذت بخش می باشد.

اما پرستار سالمند باید بداند که زوج سالمند با افزایش سن و ابتلا به بیماری های گوناگون مانند بیماری قلبی،  فشار خون و چربی باید یک رژیم غذایی محدود داشته باشند و مواد غذایی که سلامتی آنها را تهدید نمی کنند، استفاده نکنند.

پرستار زوج سالمند موظف است وعده های غذایی و میان وعده های سبک و سالم را برای زوجین تهیه کند، که با سلیقه و علاقه آنان متناسب باشد، پرستار زوج سالمند باید یک رژیم غذایی کم چرب و نمک که سرشار از مواد مغذی می باشد تهیه کند،

جمع بندی

همان گونه که در مطالب بالا متوجه شدید، امروزه موسسه پرستاری آراد با به کارگیری نیروی کار مجرب و کار بلد آماده خدمت رسانی به افراد در تمام زمینه ها می باشد.

اگر خانواده ها دارای زوج سالمند می باشند، می توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات پرستار زوج سالمند در منزل بهره‌مند شود.

پرستار زوج سالمند موظف است، تمام امور مربوط به زوجین سالمند را در منزل انجام دهد و از آنها به بهترین نحو ممکن نگهداری کنند.

لازم به ذکر است که از هزینه استخدام پرستار زوج سالمند در مقایسه با هزینه نگهداری از سالمند در خانه سالمندان بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست