1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. مقایسه تاثیر پرستار بیمار در منزل نسبت به بیمارستان
مقایسه پرستار بیمار در منزل و بیمارستان

مقایسه تاثیر پرستار بیمار در منزل نسبت به بیمارستان

مقایسه تاثیر پرستار بیمار در منزل نسبت به بیمارستان ، آیا پرستاری از بیمار در منزل بهتر از بیمارستان است؟ آیا می خواهید که به مقایسه تاثیر پرستار بیمار در منزل نسبت به بیمارستان بپردازیم؟ پس در مجموعه پرستاری آراد با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

همان طور که می دانید از بیماران می توان در خانه به صورت حرفه ای پرستاری کرد و برای انها پرستار در خانه استخدام کرد و یا می توان برای انجام مراقبت های مورد نیاز بیمار این کار را  توسط بیمارستان ها انجام داد.

بسیاری از مردم جامعه تمایل دارند که از بیمار انها در منزل مراقبت و پرستاری شود و برخی دیگر نیز مایلند تا امور مربوط به نگهداری از بیمار در بیمارستان صورت گیرد.

به همین دلیل در مجموعه آراد قصد داریم که به بررسی و مقایسه تاثیر پرستار بیمار در منزل نسبت به بیمارستان بپردازیم.

مقایسه تاثیر پرستار بیمار در منزل نسبت به بیمارستان

مسلما شرایط پرستاری از بیمار در منزل و بیمارستان یکسان نیست و تفاوت هایی در میان انها وجود دارد که در رابطه با تفاوت پرستاری از بیمار در منزل و بیمارستان باید به موارد زیر اشاره کنیم:

آسایش و راحتی بیمار

مسلما زمانی که از بیمار در منزل مراقبت و نگهداری شود، بیمار از آسایش و راحتی بیشتری برخوردار است و احساس بهتری دارد. در نتیجه از این نظر میتوان گفت که مراقبت از بیمار در منزل بهتر از بیمارستان است.

امکانات مورد نیاز بیمار

امکانات مورد نیاز برای درمان و پرستاری از بیمار در بیمارستان بیشتر از منزل است. اما این مساله به مشکل بیمار و شرایط او بستگی دارد. اگر وضعیت بیمار خیلی وخیم باشد بهتر است که مراقبت از او را در بیمارستان انجام داد اما اگر پزشک مانعی برای پرستاری از او در منزل نبیند، می توانید تجهیزات مورد نیاز برای پرستاری از او را تهیه کنید و در منزل از او پرستاری کنید.

انتقال بیماری های ویروسی به بیمار

از دیگر مسائلی که باید به مقایسه تاثیر پرستار بیمار در منزل نسبت به بیمارستان بپردازیم، وجود بیماری های ویروسی نظیر کرونا است. همان طور که می دانید اشخاصی که به بیماری های مختلف مبتلا باشند، از نظر جسمی ضعیف تر هستند و زودتر از سایر افراد امکان ابتلای آنها به بیماری های ویروسی نظیر کرونا و آنفولانزا وجود دارد.

بنابراین اگر از بیمار در منزل پرستاری شود، می توانید او را از ابتلا به این بیماری ها در امان نگه دارید در حالی که پرستاری از بیمار در بیمارستان خطر ابتلا به کرونا و سایر بیماری های ویروسی را در او افزایش مید هد. پس از این نظر نگهداری از بیمار در منزل گزینه مناسب تری است.

مقایسه پرستار بیمار در منزل و بیمارستان

هزینه پرستاری از بیمار

مساله دیگری که در مقایسه پرستاری از بیمار در منزل و بیمارستان باید آن را در نظر بگیریم، هزینه پرستاری از بیمار است. هزینه انجام این کار به شرایط بیمار و تجهیزاتی که برای پرستاری از او استفاده می شود و مسائل دیگر بستگی دارد.

به عنوان مثال: برای پرستاری از بیمار تعداد ساعت هایی که به پرستار در منزل نیاز دارید در هزینه موثر است و برای پرستاری از بیمار در بیمارستان تجهیزاتی که برای او به کار می رود در این زمینه موثر واقع می شود به گونه ای که یک بیمار در بخش مراقبت های ویژه به صرف هزینه کمتری در مقایسه با بیمار بستری در بخش ای سی یو نیاز دارد.

سخن پایانی

بر اساس بررسی ها و مقایسه تاثیر پرستار بیمار در منزل نسبت به بیمارستان در مجموعه پرستاری آراد به شما توصیه می کنیم که اگر بیمار شما در شرایطی قرار دارد که امکان پرستاری از او در منزل وجود داشته باشد، سعی کنید که امور مربوط به پرستاری از او را در منزل انجام دهید و برای او پرستار استخدام کنید.

خصوصا اگر به سلامتی روحی و روانی بیمار خود اهمیت می دهید و قصد دارید که بیمار شما آرامش بیشتری داشته باشد لازم است تا بیشتر به این موضوع فکر کنید.

مجموعه پرستاری آراد می تواند پرستاران بسیار مجرب و کار آزموده ای را برای پرستاری از بیماران در منزل برای شما اعزام کند. این مجموعه به صورت شبانه روزی، پاره وقت و ساعتی می تواند پرستاران را برای امور مورد نظر بیمار شما اعزام کند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

 

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست