1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل
شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل

شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل

شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل

شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا Corona patient nurse در منزل چگونه است؟ چگونه میتوان پرستار بیمار کرونا در منزل استخدام کرد؟ در این رابطه با ما تا بخش پایانی این مطلب همراه باشید. با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال های اخیر و ابتلا شدن عده بسیار زیادی از مردم به کرونا، درخواست برای اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل بسیار رواج پیدا کرده است.

بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که بیماران کرونایی در منزل تحت مراقبت قرار بگیرند و از انتقال دادن آنها به بیمارستان جلوگیری شود زیرا در برخی از مواقع انتقال دادن این دسته از عزیزان به بیمارستان ها باعث می شود که وضعیت کرونا در انها وخیم تر شود. از این جهت در شرکت مراقبتی پرستار آراد میخواهیم به بررسی این مساله بپردازیم و شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل را مورد بررسی قرار دهیم.

اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل

اهمیت اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل چیست؟

کرونا یک بیماری ویروسی است که به راحتی از شخصی به شخص دیگر منتقل می شود. به همین دلیل بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان و یا مراجعه کردن غیر ضروری آنها به بیمارستان می تواند باعث وخیم تر وضعیت بیمار و سایر افراد شود.

از این جهت اگر برای درمان کرونا پرستار در منزل استخدام شود، شرایط برای بیمار و سایرین بسیار مناسب تر خواهد بود و نه تنها بیمار زودتر بهبودی خود را به دست می اورد، بلکه از مبتلا شدن سایر افراد به این ویروس نیز جلوگیری می شود و به این شکل بیماری کرونا با سرعت بیشتری از جامعه ریشه کن می شود.

بررسی شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل

چنانچه یکی از عزیزان شما به کرونا مبتلا شده باشد برای مراقبت از او میتوانید پرستار بیمار در منزل استخدام کنید که به چند روش می توانید این کار را انجام دهید:

استخدام پرستار بیمار کرونا به شکل ساعتی:

یکی از رایج ترین روش هایی که بر اساس آن میتوان پرستار بیمار کرونایی در منزل استخدام کرد، استخدام ساعتی است. در این شرایط پرستار به منزل شما مراجعه می کند و وضعیت بیمار را مورد بررسی قرار می دهد. سپس بر اساس وضعیت اکسیژن خون بیمار و سایر مشخصه ها برای او دارو تجویز می کند.

در صورتی که بیمار به سرم نیاز داشته باشد نیز پرستار برای سرم وصل می کند و سپس با انجام دادن این موارد منزل را ترک می کند. انجام دادن این امور چند ساعت بیشتر طول نمی کشد و به همین دلیل این روش را استخدام ساعتی پرستار می گویند.

استخدام پرستار بیمار کرونا به صورت تمام وقت:

اگر وضعیت بیمار وخیم باشد و به مراقبت بیشتری نیاز داشته باشد، با درخواست شما پرستار میتواند به صورت تمام وقت نگهداری از بیمار در منزل را انجام دهد تا علائم او کمتر شود و به صورت کلی و یا نسبی بهبود پیدا کند. با این وجود میتوانید از وضعیت بیمار اطمینان خاطر داشته باشید و تحت نظارت افراد ماهر در این زمینه از عزیزان خود مراقبت کنید.

لازم به ذکر است که در این شرایط اگر پرستار بیمار احساس کند که او به بستری شدن در بیمارستان نیاز دارد، به شما توصیه می کند که او را به بیمارستان منتقل کنید. علاوه بر آن باید به این مساله نیز اشاره کنیم که پرستار بیمار کرونا در منزل غذاهای مفید برای بیمار را نیز به شما معرفی می کند و علاوه بر دارو به نکات دیگر که در  درمان کرونا موثر هستند اشاره می کند.

سخن پایانی

شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل مساله ای بود که به آن اشاره کردیم و توصیه می کنیم که اگر بیمار کرونایی در منزل دارید، حتما به استخدام پرستار در منزل بپردازید و از مراجعه به بیمارستان ها خودداری کنید؛ خصوصا اگر بیمار مد نظر شما از افراد سالمند و سن بالا باشد.

سالمندان قوای بدنی کمتری در مقایسه با دیگر افراد دارند و منتقل کردن آنها به بیمارستان که جمعیت زیادی در آنجا رفت و آمد دارد، می تواند باعث وخیم تر شدن بیماری در انها شود. متاسفانه تا کنون بسیاری از مردم عزیز کشور ما به دلیل مراجعه به بیمارستان فوت کرده اند و وضعیت حادتری پیدا کردند. در موسسه پرستاری آراد می توانید برای استخدام پرستار کرونا در منزل اقدام کنید و از طریق تلفن های تماس می توانید شرایط اعزام پرستار بیمار کرونا در منزل از مجموعه آراد را جویا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست