1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. چه بیمارانی نیازمند پرستار در منزل می باشند؟
پرستار در منزل در موسسه آراد

چه بیمارانی نیازمند پرستار در منزل می باشند؟

چه بیمارانی نیازمند پرستار در منزل می باشند؟ آیا می دانید چه بیمارانی نیازمند پرستار در منزل می باشند؟ آیا می خواهید بدانید که امکان پرستاری از بیمار شما در منزل وجود دارد و یا خیر؟ اگر نیاز به کسب آگاهی در این زمینه دارید، پیشنهاد می کنیم که مطالعه این مطلب را از دست ندهید.
بسیاری از خانواده ها که قصد نگهداری و مراقبت از بیماران خود را در منزل دارند، نمی دانند که چه بیمارانی نیازمند پرستار در منزل می باشند؟ و دریافت پاسخ این پرسش برای آنها حائز اهمیت است زیرا با کسب اطلاعات در این زمینه این عزیزان می توانند که شرایط آرامش بیشتر برای بیمار خود را فراهم کنند و با خیال آسوده پرستاری از بیمار را انجام دهند. از این رو در مرکز پرستاری آراد قصد داریم که این مطلب را تحت بررسی قرار دهیم.

Nurse at home

چه بیمارانی نیازمند پرستار در منزل می باشند؟

هر شخصی که با یکی از بیماری های ذکر شده در بخش زیر مواجه باشد، نیازمند پرستاری در منزل است و پرستاری از او در منزل از شرایط ایده آل تر و مناسب تری برخوردار خواهد بود:

بیماران مبتلا به ویروس کرونا:

همان طور که می دانید بیماری کرونا یک بیماری ویروسی است که شدت انتقال و سرایت آن به افراد دیگر بسیار زیاد است و به همین دلیل توصیه می شود که افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند و در بستر بیماری به سر می برند، برای جلوگیری از انتشار ویروس موجود در بدن انها به سایر افراد، پرستاری از آنها در منزل انجام شود و از انتقال دادن این بیماران به بیمارستان جلوگیری به عمل آید.
انتقال دادن بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان ها نه تنها باعث مبتلا شدن سایر افراد جامعه به این بیماری میشود بلکه خطر شدت یافتن این بیماری در خود فرد نیز افزایش پیدا می کند.

بیمارانی که مبتلا به مشکلات نخاعی هستند:

همان طور که می دانید اکثر بیمارانی که مبتلا به مشکلات نخاعی هستند، از مشکلات حرکتی رنج می برند و برخی از بخش های بدن انها از کار می افتد که در این صورت نمی توانند امور مربوط به زندگی روزمره خود را به خوبی انجام دهند.
از این رو بهتر است که برای پرستاری از آنها به استخدام پرستار در منزل پرداخت تا در انجام امور روز مره این بیماران به انها کمک شود.

پرستار در منزل

بیماران شیمیایی:

از دیگر بیمارانی که نیازمند پرستار در منزل هستند، باید به بیماران شیمیایی و جانبازان عزیز اشاره کرد. اکثر جانبازان شیمیایی در کشور ما از وضعیت جسمی بسیار بدی رنج می برند و شرایط بسیار سختی را سپری می کنند که برای پرستاری از انها می توان پرستار در منزل استخدام کرد.
پرستاران این دسته از بیماران باید امور مربوط به تعویض کپسول اکسیژن و سایر موارد دیگر را انجام دهند.

بیمارانی که مبتلا به آرتروز شدید هستند:

آرتروز یک بیماری مفصلی است که بیماران مبتلا به این بیماری معمولا درد زیادی را تحمل می کنند و در نشستن و یا راه رفتن دچار مشکل هستند. بیماری آرتروز از جمله بیماری هایی است که امکان درمان آن وجود ندارد و فقط باید با آن مدارا کرد.
به همین دلیل بیماران مبتلا به آرتروز باید تا پایان عمر خود با این بیماری مدارا کنند. استخدام پرستار برای این بیماران می تواند کمک بسیار خوبی به انها در طی کردن روزمرگی ها باشد.

بیماران مبتلا به سندروم داون:

بیماران مبتلا به سندروم داون از مشکلات ذهنی برخوردار هستند و نگهداری از آنها کار بسیار سختی است. به همین دلیل بسیاری از خانواده ها که بیماران مبتلا به سندروم داون در خانه خود دارند،تصمیم می گیرند که آنها را به آسایشگاه های روانی ببرند و در انجا بستری کنند.
اما گروهی دیگر از خانواده ها نیز از نظر عاطفی با انجام این کار مخالف هستند و ترجیح می دهند که خودشان از بیمار مراقبت کنند. در این شرایط بهره بردن از کمک یک پرستار در منزل می توان راه حل بسیار خوبی باشد.

کلام پایانی:

در پرستاری آراد اشاره کردیم که چه بیمارانی نیازمند پرستار در منزل می باشند؟ در انتهای این مطلب لازم به ذکر است که بیشتر این بیماران از شرایطی برخوردار هستند که امکان درمان انها در بیمارستان وجود ندارد و انتقال دادن آنها به بیمارستان بی فایده است زیرا مشکلات و بیماری های آنها غیر قابل درمان است و از این رو فقط می توان از انها پرستاری کرد.
با این وجود در صورتی که به استخدام پرستار در منزل نیاز دارید، با مجموعه پرستاری آراد در تماس باشید.

پیشنهاد مطالعه : اعزام پرستار بیمار پس از ترخیص از بیمارستان

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست