1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. مزایای خدمات پرستار آی سی یو در منزل
پرستار آی سی یو در منزل

مزایای خدمات پرستار آی سی یو در منزل

مزایای خدمات پرستار آی سی یو در منزل

آیا می دانید مزایای خدمات پرستار آی سی یو ICU  Nurse در منزل شامل چه مواردی می باشد؟ ما در ادامه این مقاله سعی داریم در مورد مزایای خدمات پرستاری در منزل اطلاعات لازم را در اختیار تان قرار دهیم، اما قبل از هر چیزی باید گفته شود یک تیم ماهر و متخصص شامل فیزیوتراپیست، درمان گر تنفسی و پرستار آی سی یو خدمات پرستاری در منزل را انجام می دهد، این افراد برای بیماران تحت مراقبت های ویژه که نیازمند مراقبت مداوم هستند، با به کارگیری تجهیزات پزشکی تخصصی از بیماران در منزل مراقبت می کنند.

مرکز پرستاری آراد با سابقه چندین ساله در این زمینه خدمات پرستار در منزل را به مردم ارائه می دهد. پرستار آی سی یو در منزل به طور معمول می تواند اکثر خدماتی که نیازمند تخصص هستند، را انجام دهند و برخی از خدمات آنان عبارتند از: مراقبت از بیماران سکته مغزی، پرستاری از بیماران بعد از انجام جراحی و مراقبت از بیماران مرگ مغزی در منزل.

خدمات پرستار آی سی یو در منزل

معرفی مزایای خدمات پرستار آی سی یو در منزل

  • همان طور که مستحضر هستید هزینه نگهداری از بیمار در بیمارستان و در بخش آی سی یو بسیار هزینه بر می باشد، به همین دلیل می توان از خدمات پرستار آی سی یو در منزل با مقرون به صرفه ترین قیمت استفاده کرد و هزینه های نگهداری از بیمار ها را به حداقل رساند.
  • در بیمارستان تعداد زیادی بیمار با بیماری‌ های گوناگون نگهداری می‌ شوند که انتقال عفونت های اکتسابی بیمارستان زیاد است بنابراین با استفاده از خدمات پرستار آی سی یو در منزل احتمال ابتلای فرد به عفونت های اکتسابی بیمارستان کاهش می یابد.
  • پرستار بیمار در منزل تمام خدمات لازم را برای بیمار انجام می دهد به همین دلیل بیمار با قرار گرفتن در فضای راحت منزل خود مراحل بهبودی کامل را سریع تر طی می کند.
  • با توجه به وضعیت بیمار، خدمات پرستاری که توسط پزشک متخصص سفارش شده است در منزل انجام میشود.
  • خانواده ها می توانند با استخدام پرستار آی سی یو در منزل و با توجه به وضعیت بیمار به سایر برنامه های روزانه خود رسیدگی کنند.
  • پرستار آی سی یو در منزل می تواند برای بیمارانی که وابسته تجهیزات پزشکی می باشند مراقبت های لازم را انجام دهد.
  • افراد سالمند و کسانی که به شدت بیمار هستند و نیازمند پشتیبانی پرستار آی سی یو در منزل هستند می توانند از خدمات پرستاری در منزل که در شرکت پرستاری آراد ارائه می‌شود استفاده کنند.
  • خانواده ‌ها برای مراقبت از بیماران سرطانی خود که نیازمند مراقبت های ویژه هستند از پشتیبانی پرستار آی سی یو در منزل استفاده کنند.
  • مراقبت شخصی: همانطور که مستحضر هستید یک پرستار آی سی یو در بیمارستان وظیفه رسیدگی همزمان به سه الی چهار بیمار دارد در حالی که با استخدام پرستار آی سی در منزل شما به طور مداوم یک پرستار اختصاصی را برای بیمار خود استخدام می کنید.
  • رضایت: هنگامی که بیمار در آی سی یو بیمارستان بستری شود خانواده ی او تنها یک الی دو بار می توانند برای ملاقات او به بیمارستان مراجعه کنند، اما با نگهداری بیمار در منزل می توانید تمام وقت خود را در کنار بیمارستان بگذرانید.
  • محیط خانه: طی تحقیقات انجام شده به اثبات رسیده است بیمارانی که از خدمات پرستاری در منزل استفاده می ‌کنند، در مقایسه با بیمارانی که در مرکز آی سی یو بیمارستان نگهداری می‌ شوند سریع‌ تر بهبود می یابند.
  • نظارت بر پزشکان: خدمات پرستار آی سی یو در منزل تحت نظر پزشکان انجام می‌شود و این پرستاران به طور مداوم با پزشکان در ارتباط هستند و تمام خدمات را همانند بیمارستان به بیماران ارائه می دهند.
  • خانواده‌ ها می‌ توانند با هزینه مقرون به صرفه تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته را در منزل راه اندازی کرده و از خدمات پرستاری آی سی ی در منزل استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه : جستجوی شرکت خدمات پرستاری در منزل خوب و مطمئن

جمع بندی

موسسه پرستاری آراد با اعزام پرستاران واجد شرایط و ماهر منحصر به فرد ترین خدمات را برای بیماران آی سی یو در منزل در نظر گرفته است، که خانواده ها می توانند با خیال راحت وظیفه نگهداری از بیماران آی سی یو را به این افراد بسپارند و به امورات خود رسیدگی کنند. یکی از مهم ترین اهداف موسسه پرستاری آراد کسب رضایت مشتریان است به همین دلیل به طور مداوم بر رضایت مشتری نظارت دارند.

پرستار در منزل به طور مداوم علائم حیاتی بیمار را بررسی کرده و داروهای تجویز شده پزشک را به طور مرتب به بیمار ارائه می دهد.

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست