1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. قیمت پرستار سالمند در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟
پرستار سالمند در منزل و قیمت آن

قیمت پرستار سالمند در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پرستار سالمند در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پرستار سالمند در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟ مزایای استخدام پرستار برای سالمند در منزل چیست؟ برای استخدام پرستار در منزل به چه مسائلی باید توجه داشت؟ آیا می خواهید که از قیمت و هزینه مورد نیاز برای استخدام پرستار سالمند در منزل مطلع شوید؟

پس این مطلب را که از سوی مجموعه پرستاری آراد برای شما تهیه شده است، تا انتها مطالعه کنید. چند سالی است که در اکثر خانواده ها بانوان در کنار آقایان مشغول به کار هستند و خانواده هایی که دارای کودک و یا سالمند در خانه هستند برای نکهداری و مراقبت از آنها با مشکلاتی مواجه می شوند که یا مجبورند کار خود را تعطیل کنند و یا باید برای مراقبت از عزیزان خود پرستار استخدام نمایند.
به همین دلیل کسب اطلاع از قیمت پرستار سالمند در منزل موضوع مهمی تلقی می شود که نباید از آن غافل شد.

پرستار سالمند در منزل و قیمت آن

پرستار سالمند در منزل:

پرستار (Nurse)سالمند در منزل از سوی شرکت های پرستاری مختلف نظیر: مجموعه آراد اعزام می گردند و در این زمینه کسانی که به پرستار در منزل نیاز دارند باید به چنین شرکت هایی درخواست استخدام پرستار را ارسال کنند.
پرستار سالمند در منزل را می توان با شرایط مختلف استخدام کرد. روش های مختلف برای استخدام پرستار عبارتند از:
• استخدام پرستار سالمند در منزل شبانه روزی
• استخدام پرستار به صورت پاره وقت
• استخدام پرستار برای چند روز در هفته
• استخدام پرستاری ساعتی

بر اساس نوع نیاز خود می توانید هر یک از این روش ها را انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که بودجه مورد نیاز برای استخدام پرستار با هر یک از روش های فوق متفاوت است. آشنایی با فعالیتهای کمکی پرستار سالمند جهت درمان آرتروز در منزل

مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل

از بارز ترین و مهم ترین مسائلی که به عنوان مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل می توان آن را در نظر گرفت، مواردی از قبیل زیر هستند:
• مراقبت از سالمند به بهترین شکل ممکن
• انجام کلیه امور مورد نظر سالمند به کمک پرستار
• امکان دریافت خدمات پزشکی مانند: تزریق آمپول برای سالمند
• آرامش داشتن سالمند
• و….
به صورت کلی میتوان گفت که با استخدام پرستار برای سالمند هم سالمند شرایط بهتری خواهد داشت و هم سایر اعضای خانواده

قیمت پرستار سالمند در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پرستار سالمند در منزل به این شکل محاسبه می شود که در آن عواملی از قبیل زیر موثر خواهند بود:

روش استخدام پرستار:

همان طور که در بخش فوق اشاره شد، روش های مختلفی برای استخدام پرستار سالمند وجود دارد که در این روش ها شرایط به صورت ساعتی محاسبه می شوند. با این وجود استخدام یک پرستار به صورت 24 ساعته هزینه بیشتری در مقایسه با پرستار پاره وقت لازم خواهد داشت.

شرایط سالمند:

شرایط جسمی سالمند نیز در هزینه استخدام پرستار تاثیر گذار است و سالمندانی که قادر به انجام دادن امور خود باشند به صرف هزینه کمتری برای استخدام پرستار نیاز دارند. اما اگر سالمند از وضعیت جسمی مناسبی برخوردار نباشد و یا به مراقبت بیشتری نیاز داشته باشد، معمولا هزینه مراقبت از آن نیز افزایش خواهد یافت.

وظایفی که به عهده پرستار گذاشته می شود

زمانی که برای استخدام پرستار اقدام می کنید، وظایف مختلفی را می توانید بر عهده پرستار بگذارید. هر چه وظایفی که بر عهده پرستار خواهد بود افزایش یابد، باید هزینه بیشتری برای حقوق او در نظر گرفت. لازم به ذکر است که برای وظایف پرستار باید با او قرارداد داشته باشید و این وظایف را از ابتدا برای او تعیین و تواقف کنید.

قیمت پرستار سالمند در منزل در مجموعه آراد چگونه محاسبه می‌شود؟ برای تعیین قیمت و هزینه پرستار از مجموعه آراد نیز تمامی مسائل ذکر شده در فوق موثر خواهند بود و این مسائل ربطی به مجموعه ندارد بلکه در تمامی مراکز استخدام پرستار درمنزل همه این عوامل موثر هستند. این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که مجموعه آراد بهترین مجموعه پرستاری در تهران است و از اعتبار بسیار مناسبی برخوردار است.

کلام پایانی

در مجموعه آراد بررسی کردیم که قیمت پرستار سالمند در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟ با این وجود اگر قصد دارید که برای استخدام پرستار اقدام کنید، حتما به این مسائل که در هزینه تاثیر گذار هستند، توجه داشته باشید.
برای کسب اطلاع دقیق تر از این مساله با مجموعه آراد تماس بگیرید و در این زمینه با همکاران ما مشورت کنید تا هزینه موردنیاز برای این کار بر اساس شرایط شما محاسبه شود.

پیشنهاد مطالعه : نگهداری از سالمند آلزایمری در منزل و نکاتی که باید یک پرستار سالمند بداند

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست