1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل
اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل

اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل

پانسمان و رسیدگی به زخم های گوناگون بسیار ضروری و حائز اهمیت است و اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل مهمترین نقش را در روند بهبودی بیمار دارد.

اگر این کار به درستی انجام داده نشود، عوارض جبران ناپذیری برای فرد در پی خواهد داشت. به همین دلیل مراکز مراقبتی پرستار در منزل با به‌ کارگیری نیروی مجرب آماده خدمت رسانی به تمام افراد جامعه می باشد.

با توجه به افزایش مشکلات تردد و استفاده از خدمات پزشکی امروز اکثر خانواده ها ترجیح می دهند که خدمات اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل را دریافت کنند مرکز پرستاری آراد انواع خدمات پرستاری را به افراد جامعه ارائه می دهد.

یکی از خدمات متنوع این مرکز اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل می باشد پرستاران مشغول به کار در این مرکز در زمینه پانسمان انواع زخم آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و به منزل شخصی افراد اعزام می شوند.

اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل برای بهبود مجروح

یکی از مهمترین نکات برای نگهداری از بیمار در منزل پانسمان زخم است، که انواع گوناگونی دارد، درمان زخم در منزل، درمان زخم عمیق بدون بخیه، پانسمان در منزل و انجام مراقبت ‌های لازم بخشی از خدمات این مجموعه است.

با توجه به اینکه جابجایی افرادی که زخم دارند سخت است، هزینه اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل مانع از جابجایی بی دلیل بی دلیل بیمار شده و هزینه اقتصادی دارد و بیمار به دور از استرس خواهد بود.

ما در مجموعه پرستاری آراد انواع خدمات پرستاری را به تمام افراد جامعه ارائه می دهیم، در ادامه مطالب چند مورد از پانسمان انواع زخم در منزل بیان شده است:

پانسمان زخم بستر در منزل توسط پرستار

پانسمان زخم بستر در منزل توسط پرستار

زخم بستر به علت نداشتن تحرک و فشار به یک نقطه از بدن بیمار به وجود میآید، که ممکن است عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

بیمارانی که به هر علتی نمی توانند تغییر موقعیت دهند و همراهان آنها این کار را نمی توانند انجام دهند، دچار زخم بستر می شوند، که نیاز به مراقبت و پانسمان دارد.

لازم به ذکر است که اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل باید توسط افراد ماهر انجام شود، اگر شما جزو افرادی هستید که نیاز به خدمات پانسمان زخم بستر در منزل نیاز دارید، پرستار بیمار در مرکز پرستاری مراقبتی آراد آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

پانسمان زخم باز در منزل

زخم باز یکی از انواع زخم های بسیار خطرناک و محلی برای ورود آلودگی به بدن انسان محسوب می شود، جهت پانسمان زخم باز در منزل پرستار بیمار آماده خدمت رسانی است.

پانسمان زخم پای دیابتی

افرادی که به دیابت مبتلا هستند ممکن است به زخم پای دیابتی مبتلا شوند که درمان آن بسیار حائز اهمیت است،   اگر به درستی انجام نشود برای افراد مبتلا بسیار خطرناک بوده و عوارض جبران ناپذیری به وجود می آورد، پانسمان زخم پای دیابتی باید درست انجام شود تا آرامش و سلامتی افراد حفظ شود.

پانسمان زخم جراحی

مراقبت از زخم های پس از جراحی اهمیت زیادی دارد،اگر به این زخمها رسیدگی نشود سلامتی و جان بیمار در خطر می افتد، رسیدگی و اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل پس از جراحی در منزل نیز امکان پذیر است.

پانسمان زخم های وریدی و شریانی

پانسمان و رسیدگی به زخم های وریدی و شریانی جز کارهای تخصصی است، که باید به وسیله افراد ماهر انجام شود. در صورتی که پانسمان زخم به درستی  انجام نشود عواقب خطرناک و جبران ناپذیری به وجود می آید.

اعزام پرستار در منزل

همانطور که در مطالب قبلی نیز متوجه شدید، امروزه با توجه به افزایش مشکلات تردد و مشکلات خدمات در مراکز درمانی افراد ترجیح می ‌دهند، از خدمات پرستاری در منزل بهره‌مند شوند.

شرکت مراقبتی پرستار آراد با سابقه چندین ساله در زمینه خدمت رسانی به افراد، پرستاران ماهر و آموزش دیده ای را برای خدمت رسانی به افراد به کار گرفته است، که انواع خدمات پرستاری را ارائه میدهند.

پرستار بیمار در منزل می تواند، انواع زخم ها را پانسمان کرده و مراقبت های لازم را انجام دهد، تا روند بهبودی بیمار افزایش یابد، از این رو خانواده ها بدون هیچ نگرانی می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم با این مرکز ارتباط برقرار کنند و از بهترین خدمات بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که هزینه اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل در مقایسه با هزینه های رفت و آمد و انجام پانسمان در بیمارستان بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

 

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست