1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. قوانین موسسه پرستاری اعزام پرستار برای مراقبت از پدر و مادر
قوانین موسسه پرستاری

قوانین موسسه پرستاری اعزام پرستار برای مراقبت از پدر و مادر

قوانین موسسه پرستاری Nursing Institute اعزام پرستار برای مراقبت از پدر و مادر چیست؟ پرستاران چه وظایفی در رابطه با مراقبت از پدر و مادر ها به عهده دارند؟ مسلما همه کسانی که برای مراقبت از پدر و مادر خود به استخدام پرستار در منزل می پردازند، برایشان مهم خواهد بود که پرستار به شکلی از آنها مراقبت کند و یا چگونه با انها رفتار داشته باشد.

در واقع پرستار چه برای مراقبت از یک پدر و مادر استخدام شده باشد و چه وظیقه مراقبت از افراد دیگری را به عهده داشته باشد، باید مطابق با قوانین موسسه پرستاری که از سوی آن به منزل شخص اعزام شده است را رعایت کند و در کنار آنها به وظایف انسانی خود نیز پایبند باشد. اگر مشتاق به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع هستید، ما را در پرستاری آراد همراهی کنید.

قوانین موسسه پرستاری اعزام پرستار برای مراقبت از پدر و مادر

قوانین موسسه پرستاری اعزام پرستار برای مراقبت از پدر و مادر

قوانین موسسه پرستاری اعزام پرستار آراد برای آن دسته از پرستارانی که برای مراقبت از پدر و مادر و یا سالمندان به منزل اعزام می شوند از قبیل زیر خواهد بود:

خوش خلق بودن و رعایت اصول اخلاقی:

اولین و مهم ترین قوانین موسسه پرستاری اعزام پرستار این است که پرستاران اصول اخلاقی را به بهترین شکل ممکن در قبال پدر و مادر و خانواده او رعایت کنند و با نیکویی، صبر و خوش خلقی با انها برخورد نمایند.

سالمندان از نظر روحی بسیار حساس تر و زود رنج تر از افراد دیگر هستند و کوچک ترین بی احترامی، بد رفتاری و یا بد اخلاقی میتواند به میزان زیادی در وضعیت روحی انها تاثیرات منفی داشته باشد.

پایبند بودن به تعهدات خود در موسسه:

پرستار سالمند در منزل باید به تمامی تعهداتی که به موسسه اعزام پرستار داده است پایبند باشد و انها را رعایت کند. هر گونه تخلف در این زمینه از سوی موسسه مورد پیگیری قرار می گیرد و در این شرایط هم خانواده سالمند و هم موسسه میتوانند پیگیری قانونی آن را انجام دهند.

تعهدات پرستار نیز همه جوانب و زوایای پرستاری را در این تعهد شامل می شود.

دقت داشتن در امور و وظایف خود:

پرستار سالمند در منزل باید به تمامی اموری که برای سالمند انجام می دهد دقت داشته باشد و تمامی انها را به نحوه احسند انجام دهد تا هیچ مشکلی برای سالمند به وجود نیاید. به عنوان مثال: فرض کنید که یک پرستار با بی دقتی داروهای سالمند را به اشتباه در اختیار او قرار میدهد. در چنین شرایطی می دانید چه مشکلاتی به وجود خواهند آمد؟

به همین دلیل دقت و مسئولیت پذیری پرستار در قبال سالمندان بسیار مهم است.

انجام دادن صحیح وظایف و عدم سهل انگاری در انها:

پرستار باید تمامی وظایف و مسئولیت هایی که به عهده او قرار داده می شود را به صورت صحیح انجام دهد و این احساس را داشته باشد که از پدر و مادر خود مراقبت می کند. سهل انگاری در این زمینه میتواند زمینه ساز مشکلات زیادی باشد؛ مخصوصا اگر سالمند به بیماری های مختلفی مبتلا شده باشد.

احترام گذاشتن به سالمند:

پرستار باید در همه شرایط احترام سالمندان را حفظ کند و کمال احترام را به انها بگذارد. بی احترامی به سالمند از سوی موسسه پرستاری اعزام پرستار جایز نیست و در این شرایط موسسه با او برخوردار خواهد کرد.

کمک کردن به سالمندان  در خصوص امور مختلف روزمره آنها:

تمامی پرستارانی که به منظور مراقبت از پدر و مادر اعزام می شوند، بر اساس درخواست خانواده های انها ممکن است که امور مختلفی را به عهده داشته باشند. در این شرایط پرستار باید این امور را با برنامه ریزی دقیق به شکل صحیح انجام دهند و در انجام امور روزمره سالمند به او کمک کند. در این خصوص پرستار می تواند نظافت خانه، آشپزی، خرید روزانه و … را به عهده داشته باشد.

سخن پایانی

قوانین موسسه پرستاری اعزام پرستار برای مراقبت از پدر و مادر را در موسسه پرستاری آراد که از بهترین موسسه های اعزام پرستار برای سالمند، بیمار و کودک است، با هم بررسی کردیم. کسانی که به پرستار در هر یک از این زمینه ها نیاز داشته باشند تا مراقبت از عزیزان خود را به دست این افراد بسپارند، در صورت تمایل میتوانند از موسسه آراد درخواست اعزام پرستار داشته باشند.

 

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست