1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل
روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل

روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل

روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل

روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل چیست؟ پرستار کودک در منزل چگونه میتواند بیماری های تنفسی را برای کودکان در منزل درمان کند؟ بیماری های که تنفسی که در کودکان پدیدار می شوند انواع مختلفی دارند و هر یک از انواع آن به درمان مخصوص به خود نیازمند است در حالی که بسیاری از افراد می پندارند که چون همه این بیماری ها باعث بروز اختلال در تنفس کودک می شوند پس درمان آنها نیز یکی هستند.

پرستار کودک در منزل باید از روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل اگاه باشد و در صورت بروز مشکل بتواند آنها را برطرف کند و یا به کاهش یافتن آن کمک کند. به همین دلیل در موسسه پرستاری آراد می خواهیم به بررسی این مسائل بپردازیم.

درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل

معرفی روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل

بیماری هایی که باعث بروز مشکلات تنفسی در کودکان می شوند عبارتند از: آسم، آلرژی، برونشیت، آنفولانزا، حساسیت فصلی و …. برای درمان بیماری های تنفسی کودکان  بر اساس نوع بیماری انها از روش های مختلفی به شرح زیر می توان استفاده کرد:

استفاه از دستگاه بخور در منزل:

چنانچه کودک به دلیل خشکی هوای خانه دچار سوزش گلو و یا بروز مشکلات تنفسی شده باشد، بهتر است که برای او از دستگاه بخور استفاده شود. دستگاه بخور برای خانه هایی که در مناطق خشک قرار گرفته اند و هوای خشکی دارند بسیار مناسب است و به کار بردن آن برای بسیاری از مشکلات تنفسی که در کودکان و یا سالمندان بروز پیدا می کند نتیجه بخش است.

لازم به ذکر است که دستگاه بخور از ابعاد کوچکی برخوردار است و با قیمت بسیار مناسب می توان آن را تهیه کرد که در این زمینه میتوانید از پرستار کودک در منزل نیز برای انتخاب یک دستگاه بخور مناسب کمک دریافت کنید.

دور نگه داشتن کودک از هر ماده حساسیت زا:

بسیاری از مشکلات تنفسی Respiratory problems در کودکان به دلیل ابتلا به حساسیت رخ می دهند. به این شکل که اگر کودک به عامل حساسیت زا تماس داشته باشد و یا در معرض آن قرار بگیرد، دچار مشکلات تنفسی می شود و تنگی نفس پیدا می کند. این مورد امروزه به وفور در بین کودکان به وجود می آیند و موادی که باعث این گونه حساسیت ها می شوند بسیار متفاوت هستند.

مهم ترین راهکار در این شرایط این است که پرستار کودک در منزل او را از تمامی عوامل حساسیت زا خصوصا عواملی که قبلا باعث بروز حساسیت در کودک شده اند، دور کند و به این شکل از کودک مراقبت و پرستاری به عمل آورد.

مصرف داروهای استنشاقی تجویز شده برای کودک:

برای بسیاری از کودکان که با مشکلات و بیماری های تنفسی مواجه هستند داروهای استنشاقی تجویز می شود که کودک در مواقعی که دچار تنگی نفس می شود باید از این اسپری حتما استفاده کند. از این جهت در میان روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل باید به این مورد نیز توجه کرد و پرستار کودک در منزل باید همیشه اسپری کودک را به همراه داشته باشد و آن را نزدیک دست قرار دهد تا در مواقع لزوم به راحتی آن را پیدا کند و در اختیار کودک قرار دهد.

توصیه می کنیم که پرستار در منزل همیشه دو عدد از این اسپری ها را در فضای مخشصی نگهداری کند تا اگر اسپری قبلی ناگهانی تمام شد، در مواقع اضطرار دچار مشکل نشود و اسپری دیگری را در اختیار داشته باشد تا بلافاصله بتواند از آن استفاده کند.

کلام پایانی درباره روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل

روش درمان بیماری های تنفسی کودکان در منزل را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که میخواهید پرستاری را استخدام کنید که به تمامی روش های درمان مشکلات تنفسی واقف باشد و بداند که در هر شرایطی چه روش درمانی را باید پیش ببرد، توصیه می کنیم که از شرکت مراقبتی پرستار آراد در این خصوص کمک دریافت کنید.

پرستارانی که از سوی آراد برای شما اعزام می شوند از شرایط، تحصیلات، اخلاق، تجربه و مهارت بسیار مناسبی برخوردار هستند و به کار خود تعهد دارند. این پرستاران قادرند تا رضایت شما را دریافت کنید و به این منظور کافی است تا فقط یک مرتبه با آراد وارد همکاری شوید تا به این موضوع پی ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست