1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. پرستار کودک باید کودک را با سرگرمی های کم تحرک ، سرگرم کند

پرستار کودک باید کودک را با سرگرمی های کم تحرک ، سرگرم کند

پرستار کودک باید به یاد داشته باشد که کودک بیمار انرژی زیادی ندارد. بنابراین،  باید او را با فعالیت هایی که نیاز به انرژی زیادی ندارند سرگرم کند.

در ادامه چند نمونه را برای مراقب آورده ایم:

  • اگر کودک مجبور به ماندن در تخت خواب است، می تواند برای او کتاب بخواند. شنیدن داستان مورد علاقه کودک از زبان مراقب می تواند برای او جذاب باشد. می تواند چند کتاب داستان را برای کودک بیاورد و به انتخاب کودک، یکی از آنها را برای او بخواند.
  • دیدن آلبوم های خانوادگی و مرور خاطرات نیز گزینه خوبی برای کودک و مراقب خواهد بود. پرستار کودک می تواند خاطرات گذشته را برای کودک بازگو کند.
  • مورد دیگری که می تواند کودک را با آن سرگرم کند، خواندن شعر و همخوانی پرستار کودک و کودک است. همچنین می تواند عروسک ها را نیز با کودک همراه کند.اگر کودک می تواند از تخت بیرون بیاید،

گزینه های بیشتری برای سرگرم کردن کودک توسط  مراقب وجود خواهد داشت:

بازی هایی مانند لگو که جنبه رقابتی ندارند، برای کودکان بیمار بسیار خوب هستند. کودک می تواند با همکاری پرستار کودک باید ، چیز های مختلفی را بسازد.نقاشی کردن سرگرمی بسیار خوبی برای کودک است. کودک می تواند با کمک پرستار کودک نقاشی های مختلفی را بکشد.

بازی با عروسک ها نیز برای سرگرم کردن کودک گزینه مناسبی است. پرستار کودک می تواند با عروسک ها برای کودک یک سناریو بسازد و کودک قطعا از این کار لذت خواهد برد. همچنین می تواند بیماری، درمان و نکات مربوط به آن را به وسیله عروسک ها و بازی ها به کودک بیاموزد. این کار به کودک کمک خواهد کرد تا بتواند بیماری و روند درمان را به خوبی درک کند.

برای کودکانی که علاقه زیادی به صحبت کردن دارند، می تواند از تماس های تلفنی و تصویری با دوستان و … استفاده کند.نکات بسیار مهمی که نباید از یاد ببرد، قرار دادن محدودیت برای استفاده از موبایل، تبلت، بازی ها کامپیوتری و … است. این موارد علاوه بر گوشه گیر کردن کودک، باعث خستگی چشم و مغز می شود و روند درمان و بهبود بیماری را کند می کند. بنابراین، پرستار کودک به خوبی در این مورد نظارت داشته باشد. تدوین شده در شرکت مراقبتی در منزل مهر پرستار آراد

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست