1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. خدمات پرستاری در منزل مهر پرستار آراد توصیف شرایط و نحوه عملکرد

خدمات پرستاری در منزل مهر پرستار آراد توصیف شرایط و نحوه عملکرد

اگر مراقبت از دیگران را دوست دارید خدمات پرستاری برای شما مناسب است. پرستار، فردی که در زمینه اصول علمی و مهارتهای حرفه‌ای مراقبت، درمان و آموزش بیماران مهارت داشته و عضوی از تیم درمانی و مراقبتی سالمندان و کودکان شما در بیمارستان ، درمانگاه ها و منازل می باشد. کار پرستار، کنترل وضعیت سالمند و کودک و مراقبت از آنان مطابق نظرات پزشکان است. او به بیماران و همراهانشان اطلاعات لازم را داده و آنها را در مورد نحوه برخورد با بیماری و مراقبت از بیمار راهنمایی می کند. البته این تنها بخشی از کار پرستار است.

خدمات پرستاری باید مهارت ارتباطی خوب، اخلاق مناسب، درک بالا و صبر زیادی داشته باشد. همچنین باید بتواند فشارهای کاری را تحمل کرده و آرامش خود را تحت هر شرایطی حفظ کند. باید دلسوز و مهربان بوده و با سالمند و کودک شما همدردی و همراهی کند.

تعریف پرستار

پرستار يك عضو مهم در تيم مراقبت بهداشتي است و و داراي نقشهاي گسترده اي از جمله نقش مراقبتي، حمايتي، درماني، هماهنگي ، مشورتي ، مديريتي و تحقيقاتي مي‌باشد. به اين معنا كه پرستار وظيفه مراقبت و حمايت از بيمار، وظيفه هماهنگي بين بيمار و پزشك و بيمار و خانواده بيمار (انتقال دهنده خواستها و نيازهاي بيمار يا مددجو) ، مسووليت مديريت بخش (اولويت‌بندي براي رسيدگي به بيماران و تصميم‌گيري به موقع در مورد بيماران اورژانسي) ، وظيفه آموزش به بيمار در جهت تطابق با مشكلات و ناراحتي‌هاي پيش‌آمده و وظيفه تحقيق درباره روشهاي مراقبتي كه اعمال كرده است و تحقيق بر روي نحوه كاهش تعداد روزهاي بستري يك بيمار را بر عهده دارد.

معنی خدمات پرستاری

پرستاري يعني کمک به فرد سالم يا بيمار براي انجام آن دسته از فعاليت‌هايي كه سبب حفظ و ارتقاي سلامت مي‌گردد به نحوي كه اگر فرد توانايي، اراده يا آگاهي لازم را داشت، مي‌توانست آن فعاليت‌ها را بدون كمك انجام دهد.در همين راستا پرستار وظايف خود را در قالب شش نقش درماني ، مراقبتي ، حمايتي ، هماهنگي ،‌حفاظتي و آموزشي انجام مي‌دهد.مرکز خدمات بالینی در منزل مهر پرستار آراد با مجوز رسمی از وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه می دهد کافی است با شماره تلفن ۴۱۱۲۴ تماس حاصل فرمائید.

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست