1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. انواع خدمات پرستاری کودک در منزل
خدمات پرستاری کودک در منزل

انواع خدمات پرستاری کودک در منزل

انواع خدمات پرستاری کودک در منزل

آیا قصد دارید که برای نگهداری از کودک خود پرستار استخدام کنید؟ آیا میدانید چه نوع پرستار کودکی برای شما مفید است؟ با ما در پرستاری آراد همراه باشید تا این مطلب را مورد بررسی قرار دهیم.

بسیاری از والدین برای نگهداری از کودکان خود به جای اینکه آنها را به مهد کودک بفرستند، ترجیح می دهند که رسیدگی و مراقبت به آنها را در خانه و با کمک پرستار کودک انجام دهند. با این وجود در جامعه خانواده های بسیار زیادی هستند که دغدغه این موضوع را دارند و برای نگهداری از کودک خود به دنبال پرستار می گردند. اما این دسته از عزیزان باید به این منظور از پرستار مناسب برای کودکان خود استفاده کنند به گونه ای که شرایط پرستار با شرایط کودک هماهنگی داشته باشد.

خدمات پرستاری کودک

چه نوع پرستار کودکی برای شما مفید است؟

در حقیقت این مساله که چه نوع خدمات پرستاری کودک برای فرزند شما مناسب می باشد، به این بستگی دارد که شرایط شما و شرایط کودک شما چگونه باشد. برخی از این شرایط که اغلب والدین با آن مواجه هستند را می توانیم به شرح زیر در نظر بگیریم:

پرستار کودک پاره وقت:

یکی دیگر از خدمات پرستاری کودک، پرستار کودک پاره وقت در واقع برای خانواده هایی مناسب است که در آنها پدر و مادر شاغل هستند و مدت زمانی در طول روز را در منزل حضور ندارند. با این وجود در این تایم پدر و مادر می توانند برای کودک خود یک پرستار پاره وقت استخدام کنند تا در مواقعی که آنها در منزل حضور ندارند رسیدگی به کودک از طریق پرستار انجام شود و مابقی مدت زمان روز و شب را خود والدین به کودک رسیدگی نمایند.

پرستار کودک تمام وقت و یا دائمی:

چنانچه از عهده مراقبت و نگهداری از کودک خود به هر دلیلی بر نمی آیید و میخواهید بدانید که چه نوع پرستار کودکی برای شما مفید است؟، باید اعلام کرد در این مواقع بهترین گزینه برای شما پرستار دائمی و یا تمام وقت است که در تمامی مواقع امور مراقبت و رسیدگی از کودکان را انجام دهند.
از جمله افرادی که کاندیدای مناسبی برای این نوع روش پرستاری هستند، والدینی می باشند که به تنهایی باید از کودک و یا کودکان خود مراقبت کنند و همسر خود را از دست داده اند.

پرستار کودک برای شرکت در مراسم:

در برخی از شرکت های خدمات پرستاری کودک نظیر: شرکت پرستاری آراد این امکان وجود دارد که والدین برای شکرت کردن در مراسم عروسی، جشن و … برای کودک خود پرستار استخدام کنند که این پرستار می تواند در زمان جشن در تالار و یا فضای جشن مراقبت از کودک را انجام دهد و یا در غیاب والدین در خانه این وظیفه را به عهده بگیرد.

پرستار کودک دو قلو و یا چند قلو:

والدینی که دارای کودکان دو قلو و یا چند قلو باشند، باید پرستار کودک دو قلو و یا چند قلو استخدام کنند که هزینه استخدام این نوع پرستاران در مقایسه با پرستاری از یک کودک بیشتر است.

پرستار کودک بیمار:

علاوه بر موارد فوق این امکان نیز وجود دارد که پرستار کودک را برای کودکان بیمار استخدام کرد. شرایط پرستاری که از کودک بیمار مراقبت می کند با پرستاری که از یک کودک سالم مراقبت می کند متفاوت است و به همین دلیل در صورت تمایل برای استخدام پرستار باید حتما این مورد را به شرکت خدمات پرستاری (Nursing service) مطرح کنید که کودک شما از سلامت کامل برخوردار نیست.

به عنوان مثال: کودکان مبتلا به سندروم داون از شرایط خاصی برخوردار هستند که مراقبت از انها در بسیاری از مواقع سخت و همراه با مسئولیت زیاد است.

شرکت خدمات پرستاری آراد:

در شهر تهران شرکت های خدمات پرستاری کودک زیادی وجود دارند که یکی از بهترین آنها شرکت خدمات پرستاری آراد است که در این مجموعه میتوانید درخواست استخدام پرستار برای کودک، سالمند و بیمار را داشته باشید. بهترین تغذیه برای رشد قد کودکان و آنچه والدین و پرستار کودک باید بدانند.

کلام پایانی:

در مجموعه آراد بررسی کردیم که انواع خدمات پرستاری کودک در منزل چه می باشد. چنانچه قصد دارید که برای نگهداری از کودک خود پرستار استخدام کنید، سعی داشته باشید که بر اساس موارد ذکر شده در این مطلب برای استخدام پرستار اقدام نمایید تا شرایط ایده آلی داشته باشید و نیاز شما و کودکتان به پرستار به خوبی تامین گردد.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و از همکاران ما راهنمایی دریافت کنید.

 

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام پرستار منزل تخصص خاصی هم نیاز دارد؟

    پاسخ
    • maryam aghaeizade
      2023/05/22 09:40

      سلام وقت بخیر مهدی عزیز
      پرستاران در منزل آشنا به یک سری امور هستند و طبق شرایط بیمار پرستار مورد نظر اعزام می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
      https://parastarearad.com/contact/

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست