1. پرستار آراد
  2. مقالات
  3. انواع خدمات و هزینه پرستار کودک در منزل
پرستار کودک در منزل

انواع خدمات و هزینه پرستار کودک در منزل

انواع خدمات و هزینه پرستار کودک در منزل : آیا می خواهید از انواع خدمات و هزینه پرستار کودک در منزل مطلع شوید؟ با ما در موسسه پرستاری آراد همراه باشید تا در این خصوص به شما عزیزان توضیحاتی ارائه دهیم.

از آنجایی که در سال های اخیر بسیاری از بانوان همراه با آقایان شاغل هستند و بیشترین زمان خود را در محل کار می گذارند، استخدام پرستار برای نگهداری از کودکان در منزل اهمیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از خانواده هایی که از چنین شرایطی برخوردار هستند، ترجیح می دهند که به جای سپردن کودکان خود به مهدکودک ها، برای انها پرستار در منزل استخدام کنند تا خیال آسوده تری در رابطه با کودک خوود داشته باشند. به همین دلیل در موسسه پرستاری آراد قصد داریم که این مطلب را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دهیم.

پرستار کودک در منزل

انواع خدمات و هزینه پرستار کودک در منزل:

موسسه پرستاری آراد که یکی از بهترین موسسه های شبانه روزی پرستاری در تهران است، خدماتی به شرح زیر در رابطه با پرستار کودک در منزل به شما عزیزان ارائه می دهد:

پرستاری از نوزاد:

پرستاری از نوزاد کار بسیار سختی است که امروزه بسیاری از والدین تجربه و مهارت کافی برای انجام این کار ندارند و به همین دلیل تصمیم می گیرند که برای نوزاد خود پرستار استخدام کنند.

موسسه آراد بهترین پرستارها را برای نگهداری و مراقبت از کودکان به شما عزیزان ارائه می دهد تا با خیال آسوده امور مربوط به نوزاد خود را در منزل انجام دهید.

پرستاری از دو قلو ها و یا چند قلو ها:

همان طور که می دانید نگهداری از دو قلو ها و چند قلو ها در مقایسه با کودکان و یا نوزادان معمولی شرایط سخت تری دارد زیرا والدین در این شرایط باید از دو و یا چند نوزاد به صورت همزمان مراقبت کنند و امور آنها را انجام دهند.

این مساله معمولا برای مادران بسیار سخت است و مادران توانایی رسیدگی همزمان به دو یا چند کودک را ندارند. به همین دلیل استخدام پرستار کودک در منزل، اقدام بسیار مناسبی است که مشکلات این دسته از والدین را برطرف می کند.

پرستاری از کودکان خردسال:

والدینی که به دلیل شاغل بودن امکان پرستاری از خردسال خود را ندارند نیز می توانند از موسسه آراد برای استخدام پرستار اقدام کنند و با خیال آسوده به مشغله های خود رسیدگی نمایند.

پرستاری از کودکان بیش فعال و یا هایپر:

همان طور که به همه شما عزیزان اگاه هستید، کودکان بیش فعال که به آنها کودکان هایپر نیز گفته می شود، شرایط بسیار سختی دارند و مراقبت کردن از انها بسیار طاقت فرسا است زیرا این کودکان به مراقبت دائمی نیاز دارند و امکان غافل شدن از آنها وجود ندارد.

در صورتی که والدین از این کودکان غافل شوند، ممکن است که هر لحظه خراب کاری هایی از سوی آنها صورت بگیرد. با این وجود استخدام پرستار برای این کودکان بسیار عاقلانه و مناسب است.

پرستاری از کودکان معلول:

کودکان معلول از دیگر کودکانی هستند که در موسسه آراد می توانید برای انها پرستار استخدام کنید. رسیدگی و نگهداری از کودکان معلول بسیار سخت است زیرا آنها توانایی انجام امور خود را ندارند و باید دائما از انها پرستاری شود.

پرستاری از کودکانی که به فلج مغزی مبتلا هستند:

متاسفانه بسیاری از کودکان به فلج مغزی مبتلا هستند و از این موضوع رنج می برند. اما معمولا والدین این دسته از کودکان از نظر عاطفی و احساسی تمایل ندارند که کودک خود را به بهزیستی ها بسپارند و ترجیح می دهند که آنها را در خانه خود تحت مراقبت قرار دهند.

خوشبختانه با این وجود در موسسه آراد می توانید برای این مشکلتان پرستار کودک در منزل استخدام کنید. خدماتی که از سوی موسسه آراد برای مراقبت از کودکان در منزل ارائه داده می شود را شرح دادیم. اما در خصوص هزینه مورد نیاز برای انجام این کار باید بگوییم که هزینه مورد نیاز برای پرستاری از کودک در منزل به مسائل مختلفی بستگی دارد و تا زمانی که این مسائل مشخص نشوند، امکان تهیه هزینه وجود نخواهد داشت.

مهم ترین مسائل موثر در هزینه این کار به شرح زیر هستند:

وضعیت کودک شما:

همان طور که در بخش های فوق مطرح شد، وضعیت کودکان با هم متفاوت است و هزینه مورد نیاز برای نگهداری از کودکان به وضعیت انها بستگی دارد. به عنوان مثال: هزینه مورد نیاز برای نگهداری از نوزاد با هزینه پرستاری از کودک دو قلو متفاوت است.

مدت زمانی که به کمک پرستار نیاز دارید:

در موسسه آراد می توانید پرستار کودک را به صورت شبانه روزی و یا پاره وقت استخدام کنید که این مساله تاثیر بسیار زیادی در هزینه مورد نیاز برای شما خواهد داشت.

خدماتی که از پرستار میخواهید برای شما انجام دهد:

معمولا والدین زمانی که پرستار را برای کودک خود استخدام می کنند، از او می خواهند که فقط برخی از امور کودک را انجام دهد و این مساله در هزینه پرستاری تاثیر گذار است.

 

این مقاله چه میزان برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من سه قلو دارم چجوری میتونید کمکم کنید؟

    پاسخ
    • کارشناس پرستاری
      2023/07/12 09:37

      سلام. با شماره 02145351 تماس بگیرید کارشناسان مرکز شما را راهنمایی خواهند کرد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست